mandag den 24. januar 2011

Prøve igen?

Midt i alle mine ventefrustrationer for halvandet år siden, besluttede jeg mig for at jeg ville lære at hækle.

Tænkte at det kunne være godt for min sjæl, at have lidt at nørkle med. Desværre lykkedes det aldrig at få fremstillet andet en et sjal til en bamse - et sjal fordi det tæppe det egentlig skulle være blevet til, endte med at blive trekantet! Mit talent rakte simpelthen ikke til at hækle - og da slet ikke til at læse opskrifterne!

Idag faldt jeg så over dette tæppe på denne blog.



Det gad jeg eddermame godt lave!! Måske man skulle prøve igen nu, hvor man ikke er ventefrustreret mere?  Så kunne man  finde sig en hækleskole eller en privatlærer???? ....overvejelserne er igang....

1 kommentar:

  1. Heidi - det kan lade sig gøre - når jeg kan lære at hækle, så kan alle!! Jeg har intet talent for den slags, men en god privatlærer er det der skal til. Nogen der lige kan rette en, når man tror man er godt på vej, men ikke er det. Opskrifter er ikke lavet for nybegyndere.

    Skal selv igang med håndklæder til køkkenet - skal bare liiiige have købt garnet.

    Håber Malthe har det bedre!

    Kh Vivian

    SvarSlet