lørdag den 29. januar 2011

Nu er jeg træt!

Træt af at skulle servicere, blive rykket i og krævet fra alle sider. Træt af at have brugt mindst en måned ud af de sidste 3 på sygdom hos den ene eller den anden. (Godt man ikke går på arbejde lige nu) Siden 1. juledag har vi haft 1!!! uge uden sygdom.

Malthe er heldigvis i bedring idag, og det er da også derfor at jeg her til aften mærker, at det er ved at være nok. Så jeg har været en gnaven mor og en irriteret og "spids" kone!

Overvejer om jeg skal have dårlig samvittighed.... Det har jeg lidt, men på den anden side, så prøver jeg at overbevise mig selv om, at det også er okay, at jeg får nok og trænger til lidt luft. Aftenerne plejer at være mit helle - der hvor jeg lader op - og dem har jeg ikke haft den sidste uge.

Ynke, ynke, ynke... ;-)) Har vist lidt is i fryseren - det er vist på sin plads at spise det nu! Skal jeg dele med manden??? Nej, vel...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar