tirsdag den 18. januar 2011

Stolt mor

Andrea går i 0. klasse, hvor de efterhånden har arbejdet sig igennem alfabetet og er begyndt at børnestave. Inden skolestart havde hun ikke vist det med bogstaver nogen synderlig interesse og kendte ikke andet end et par stykker. Nu har hun styr på de fleste bogstavers navne og ikke mindst deres lyde. Prøv engang at se dette fødseldagskort hun skrev til sin far forleden:
"tløg mæ føs######  far ils Andrea"

Jeg synes sgu det er flot - og så er hun heller ikke helt ringe til at tegne ;-)) Bemærk i øvrigt de 3 kroner hun havde lagt ved kortet ;-))

2 kommentarer:

  1. Jeg ææælsker børnetegninger....
    Har engang på seminariet skrevet en opgave om børns tegninger og efter den at dømme, så er hun et overordentligt lykkeligt barn med et kæmpe selvværd... :o)
    Og det er så vildt at de nu staver allerede i 0. klasse... Min lille nevø var her forleden og sagde hele tiden; "moster, sig et ord jeg skal stave til"... Og han ku' de fleste og selvfølgelig kun som ordlydene lyder, men anyway... Jeg er SÅ imponeret...
    og hey, nice gaver...

    Kh. Kristine

    SvarSlet
  2. Det er den bedste gave man kan få.
    Noget - børnene selv har lavet.
    Da jeg Henrik fik billedet af Andrea, måtte jeg lige vende hovedet væk for en lille tåre var på vej. Hvor er hun altså dygtig og dejlig.

    Mormor

    SvarSlet