tirsdag den 18. januar 2011

Gaveregn

I anledningen af min fødselsdag har jeg bl.a. fået flere længeønskede lækkerier.


Paustians kubusstage købte jeg til næsten halv pris, for nogle af mine fødselsdagspenge.

Bordet fra Hay har jeg længe haft et godt øje til. Nu blev manden også overbevist og købte det til mig. Andrea spurgte om det var et bålfad! ;-)


Duckfeetstøvler - en gave til mig fra mig ;-)


(Jule)træer fra Kähler. Desværre har jeg kun 3 tilbage - Malthe synes det ene skulle bruges som kasteskyts...


4 kommentarer:

  1. Alt for længe siden jeg har været forbi bloggen. Jeg er gået glip af din fødselsdag - et meget forsinket tillykke Heidi!
    Åh sikke lækre ting - hvor har du dog fundet den lysestage henne til halv pris? Den står nemlig højt på min ønskeliste. Og det bord fra Hay. mums!!!
    Jeg kan kun komplimentere dig for din gode smag ;)
    Kh. Betina

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Betina!
    Lysestagen købte jeg såmænd på zonen til 500 kr - helt ny og i original emballage :-)) Jeg var hurtig - og heldig - der var flere om budet.

    SvarSlet
  3. Lækre ting - og kan sige dig at Mogens Lassen stagen er dyr i drift :-) Hvis ikke du har opdaget det er IKEAs lys i ren stearin de bedste og billigste. 45 kr for 50 stk.

    SvarSlet