søndag den 23. januar 2011

!!!

Ja, altså det var jo ikke fordi, at det var en abefest!!

Vi glemte bare at tage billeder af det veldækkede bord, de flotte tapas og den intellektuelle diskussion.

Kameraet kom først frem, da der gik drinks og dans i den. Da der var nogen der havde brug for at flashe sammenpresset kavalergang og andre var ved at være klar til at gå i seng. Da nogen pludselig fik trang til at ryge og cyklede på tanken på en flad cykel for at hente cigaretter med og uden mentholsmag.

Vi er altså pæne og ordentlige mennekser allesammen! Det lover jeg! Og så var det iøvrigt nok sjovest, hvis man var der selv ;-))

Chokolademousse - vi fik mad!

Prøvesmagning!

Just dance

& dance

& dance!

Guess who??

Isbjørne-efterladenskaber!

Hr og fru lesbisk!

Kort før der var en der måtte i seng!

Godnat!

cigaret-chiks!!
Sing stars!



Cocktail-chiks!

4 kommentarer:

  1. Jeg var der (heldigvis) og det var en super sjov, fornøjelig, og helt igennem fantastisk aften.
    Tak til værinden for den gode mad, de gode indslag og til mine medgæster for en kanon aften.
    P.S. Det er ikke min kavalergang, selv om den er ret så misundelsesværdig.

    SvarSlet
  2. I lige måde:-)) Det er ej heller min kavalergang - desværre:-(((

    SvarSlet
  3. Hvor er det fedt at I spiller Just Dance. Min mand synes det er så pinligt at jeg har det spil. Han mener det kun er piger under 14 og så mig der vrikker løs til Just Dance! Jeg bliver simpelthen nødt til at vise ham billederne af jer! Så kan han ligefrem se at det er en moden handling af en et sted i 20´erne (vi nævner ikke hvor i 20´erne :)), at spille dette spil! Og nu ved jeg godt hvad tøzerne og jeg skal lave, når vi skal feste hjemme hos mig om en måneds tid...

    Charlotte fra zonen

    SvarSlet
  4. Vis du har bare billederne Charlotte! Hvis ikke de kan overbevise ham - så vis ham kavalergangen! ;-)) God fornøjelse!

    SvarSlet