søndag den 1. august 2010

Jeg tør altså godt sige det højt:

Jeg trææææææænger sådan til at få en del af familien ud af huset igen!
Jeg trænger til:

  • lidt mere ro, 
  • lidt mindre mad der skal smøres, 
  • lidt færre spil der skal spille, 
  • lidt færre spørgsmål der skal besvares, 
  • lidt færre røve der skal tørres, 
  • lidt mindre opvask
Hver dag - kom glad :-)))

PS. Jeg ved godt at nogen vil kalde mig utaknemmelig - men det er jo ikke fordi jeg ikke elsker min familie og nyder at være sammen med den. Men har vi ikke alle brug for bare en lillebitte pause fra hinanden indimellem???

5 kommentarer:

  1. Helt ening Heidi - jeg nyder faktisk også at ferien for resten af familien er slut - selvom det føles underligt og lidt forbudt at sige....men ja, blir godt med hverdag for alle parter:-) Han er da bare så lækker ham der Malthe:-))
    Knus Trine

    SvarSlet
  2. Hej Heidi
    God fornøjelse med din "nye" hverdag

    Jeg er lige startet på arbejde igen efter ferien og ja det er godt med hverdag - også godt med ferie så....

    Jeg har helt glemt at drille dig - men hvor mange bogstaver er der i Malthe 7? - se dit tidligere indlæg

    Kh Anette

    SvarSlet
  3. Anette - det er vist dig der ikke har forstået indlægget ;-))) Det var skrevet over MacBook - ikke Malthe! :-)))
    Heidi :)

    SvarSlet
  4. uuups :-) min fantasi rakte ikke Så langt ;-)

    SvarSlet