tirsdag den 31. august 2010

Hvis du var en ludobrik...

...var du så slået hjem nu?

Ja, det tror jeg nok jeg er!!

Her til aften havde jeg netop skiftet Malthe og han fik lov at rende rundt med rumpen bar, mens jeg gjorde klar til at bade ham. Jeg blev fanget af et indslag på tv og stoppede derfor op et par minutter. Mens jeg står der, kommer Malthe forbi og ser lidt lumsk ud. Jeg bukker mig ned for at tage ham op - og hvad ser jeg så?

Lort - over det hele!! Ned af benet, mellem tæerne, på ballerne, på gulvet! Vi går straks i gang med at lokalisere åstedet og kan følge sporene gennem stuen, over det hvide langhårede tæppe ved sofaen, gennem alrummet og ind i kontoret, hvor hele 2 stk fæces er placeret på henholdsvis gulv og taske!!

Så klemmer den da ikke mere ;-)))

3 kommentarer:

  1. Arghhhhhh - du er helt klart blevet slået hjem...
    Kh Mie

    SvarSlet
  2. Hahahahahaha - ja undskyld, men det var det for morsomt et scenarie - når man vel og mærke ikke selv har fornøjelsen af at slette sporene. Lille bandit....

    Kh Vivian

    SvarSlet
  3. Hej Malthemus!

    Godt gået. Når mor ikke er nærværende en kort stund, spiller "lopperne" hos den lille fyr.

    Kh mommor

    SvarSlet