onsdag den 4. august 2010

Sølvræven pelses!

Imorgen sker det.

Efter 9!!!!! uger uden frisørbesøg skal jeg endelig klippes. 9 uger er altså lang tid, når man er kort- og gråhåret!!

Hvilken luksus det skal være at sætte sig i stolen og ligne en midaldrende kvinde, for at gå derfra 2 timer senere og ligne en på 28. Nøøøj hvor jeg glæder mig.

Nu tænker du måske, hvad der skal ske med det der barn imens, han kan jo ikke være alene hjemme med en videofilm og en pose chips - endnu. Barnefaderen har måttet tage fri fra arbejde for at passe barnet. Alternativet var at han skulle se på mig i yderligere et par uger og det fristede åbenbart ikke, så nu "arbejder han hjemme" imorgen, så han atter kan få sig en lækker kone!

Før og efter billeder følger naturligvis :-)

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se billeder af sølvræven og the foxy lady :-)
    Kh Mie

    SvarSlet
  2. Jeg er meget spændt på at se om du virkelig kommer til at ligne en på 28. Så skal jeg have nummeret til din frisør;-)
    Lone

    SvarSlet