lørdag den 14. august 2010

Hovedet på bloggen

På min daglige tur rundt i blogland, falder jeg tit over forskellige krea-blogs - for der er mange af dem! De er spændende og meget inspirerende, selvom mine kreative evner desværre ikke rækker så langt, som til at prøve noget af alt det de laver.

Der er også morblogs, modeblogs,  yogablogs, madblogs, scrapsblogs, adoptionsblogs, blogblogs osv. Alle har de noget specielt at byde på i større eller mindre grad.

Sådan en tur sætter selvfølgelig tanker i gang om min egen blog - for hvad har den egentlig at byde på? Jeg har skrevet meget om ventetiden og de dertilhørende frustrationer, men alt det er slut nu - og hvad så?

Her er ikke noget tema som sådan. Jeg kan hverken sy eller strikke. Hvad der er moderne, går først for alvor op for mig, når det er ved at være udsolgt i butikkerne. Yoga dyrker jeg ikke - er alt for stiv. Jeg kan godt lave mad, men ikke i en sådan grad, at jeg vil/kan dele ud af opskrifter. Jeg skal ikke adoptere flere børn og scrapping kommer jeg nok heller ikke til...

Jeg skriver bare om lille mig, mit liv, mine tanker og berettiger det egentlig til at folk gider at læse med? Jeg ved det ikke, men jeg ved, at jeg kan lide at blogge og savner det, hvis der går alt for mange dage. Er vel nærmest lidt afhængig af denne kommunikationsform...

Derfor fortsætter jeg med at blogge uden noget særligt tema og store forkromede "give aways", "awards" og hvad er ellers findes af spændende ting i blogland. Jeg fortsætter, selvom jeg indimellem bliver ramt at lidt mindreværdsfølelse, når jeg læser med på de "store" blogs  - om her er læsere eller ej.


5 kommentarer:

  1. Søde ven - temaet er da TANTES TANKER!!! Det er jo en kategori for sig selv - helt på højde med strikke og madlavningskategorierne :-)
    Glæder mig at du fortsætter - jeg er også afhængig af at følge dine tanker...
    Kh Mie

    SvarSlet
  2. Tak søde Mie - det havde jeg helt glemt ;-))
    KH

    SvarSlet
  3. and don't we love it.... :o)

    Knus Kristine

    SvarSlet
  4. Altså også jeg er afhængig af tantens tanker!
    jeg følger mange blogs, men din er 1 af 3 jeg lige må forbi hver dag!
    Du skriver med vid og selvironi og det elsker jeg!

    SvarSlet
  5. Må også lige minde dig om, at det er DIG der er temaet her og det er nok. Nyder dine tanker formidlet på en dejlig, jordnær, ærlig og humoristisk facon. Keep them coming!
    Kh Vivian

    SvarSlet