lørdag den 5. marts 2011

WTF!!

Hørte en reklame i radioen igår  for  dette bureau


Det kan godt være jeg er en bundnaiv bondetøs fra yderste kartoffelrække, men der kan da ikke være basis for et bureau, der arrangerer utroskab!!! 

Hvis man endelig skal knalde udenom, må man sgu da i det mindste selv gøre det opsøgende arbejde og ikke få det hele serveret på et sølvfad! Ellers kan jeg da slet ikke have respekt for dem der gør det! (Det kan jeg nu nok ikke alligeve med mindre det er noget man har aftalt med sin partnerl!! ;-) )

2 kommentarer:

  1. PLAAAAAT!
    Hold da kæ**, hvor er det åndssvagt!

    Jeg må erklære mig 110% enig: Vil man til en anden fest, må man sgu selv støve den op. Omvendt er det vel det, de gør - omend ikke IRL?!

    Sølle og ynkelige mænner og trunter, der vælger det her...

    Jeeeezzzz!

    KH

    SvarSlet
  2. Man skal høre meget før øjnene triller ud......

    kh Anette

    SvarSlet