torsdag den 31. marts 2011

Landet!

Der var nok en der var sur igår, hva?!!

Gassen er gået af ballonen takket være forrige indlæg,  søde beskeder og god snak.

Når man, som jeg, er i "god kontakt" med sine følelser, så er der altså indimellem noget der skal ud! Kommer det ikke ud, sætter det sig som en stor knude i maven og jeg bliver ikke mig selv igen, før jeg har fået afløb på en eller anden måde! Det er ikke altid lige fedt at have det sådan, men det er nu engang sådan det er. Det har forfulgt mig altid, og har da bestemt givet nogle øretæver undervejs, men omvendt så har jeg også stillet op for nogle, der havde brug for det, selvom det betød knubs til mig selv, så lidt godt er der da ved det. En gang imellem!

Jeg er dog blevet rundere med alderen - i mere end en forstand - siger de, der kender mig fra gammel tid ;-)

1 kommentar:

  1. Hej Heidi

    Lyder rigtig godt, også bedst at komme ud med det, inden det sidder fast.

    kh
    Désirée

    God weekend

    SvarSlet