onsdag den 30. marts 2011

Mor er ikke sur, mor er rasende!

"Nogen" har trådt en af mine kære over tæerne! Noget så eftertrykkeligt endda!
Og det fordi at "nogen" ikke er sin opgave voksen! Fordi "nogen"er bange og er en lille gemen øgle, der på ingen måde formår at varetage den opgave "nogen" er blevet givet!

Jeg er så rasende på min kæres vegne, at jeg har ligget vågen det meste af natten! Har ondt i maven og har så meget lyst til at fortælle "nogen", hvor skabet skal stå! Ingen - og jeg mener INGEN - skal pisse på nogle af mine uden, at det går upåtalt hen! Men jeg må nok lade fornuften sejre og indse, at lige netop her, nytter det ikke noget at stille op for min kære, for "nogen" er simplethen ikke i stand til at tage imod og forstå!

Jeg VIL IKKE have min dag og de kommende dage ødelagt af det latterlige reptil, så jeg er nødt til at forsøge at parkere mine vrede et sted - og det bliver så her!


P.S. Og så er jeg forresten også pissesur over, at det billede jeg fik taget på Balle Kirkevej igår, helt sikkert ikke er i en kvalitet der står mål med prisen!

5 kommentarer:

  1. Godmorgen Heidi :-)

    Det lyder bestemt ikke godt, at nogen har trådt dine kære over tærerne.
    Håber dagen bliver bedre i dette skønne solskinsvejr.

    Kunne vi ikke se billedet alligevel?

    kh
    Désirée

    SvarSlet
  2. Désirée - jeg skal nok vise billedet frem, når jeg modtager det :-)

    SvarSlet
  3. Kære søde ven.
    Det lyder ikke rart. Mon ikke vi skal holde et aftenchatmøde, så du kan få læsset af.
    Og hvad er det for et billede?
    Kram til dig.

    SvarSlet
  4. Hej igen

    Nu falder 10-øren. Du har fået taget dit billede af færdselspolitiet!. :-):-)

    mvh
    Désirée

    SvarSlet
  5. Hej Heidi

    Håber din dag er bedre i dag. :-)

    kh
    Désirée

    SvarSlet