onsdag den 9. februar 2011

Separeret!

Henrik og jeg har valgt at separere os.

Altså ikke i juridsk forstand, men vi sover ikke længere sammen. I hvert fald ikke hele natten. Når Malthe får sin "halvvågne" periode i løbet af natten, forlader jeg soveværelset. Hvis jeg ligger der, sover jeg ikke og Malthe falder heller ikke så hurtigt i søvn igen, fordi han synes vi skal hygge. Henrik derimod sover fint, selvom lille M kun småblunder. Så i nat har jeg sovet i 4 s.a.m.m.e.n.h.æ.n.g.e.n.d.e timer på divanen i stuen!!

Er I klar over hvor længe det er???  FIRE TIMER uden afbrydelse! Det føles som 7! Så mangler der kun et par stykker. Nice :-))

7 kommentarer:

  1. Heidi - du forstår sgu da at få mig til at få aftenteen galt i halsen ....

    Dejligt at I har fundet en løsning som giver dig mere sammenhængende nattesøvn - det er bare guld værd

    sov godt
    Anette

    SvarSlet
  2. For pokker - der fik jeg sgu lige hoppet engang i stolen her til morgen! Not nice! :-DDD

    Men, det lyder som en brugbar løsning for alle, så godnat og sov godt.

    Kh Karen

    SvarSlet
  3. ALTSÅ Heidi - sikke en overskrift - også jeg hoppede :-(
    men dejligt du igen kan sige godnat og SOV GODT - hele 4 sammenhængende timer - vildt fedt lækkert og godt - så er du jo fit for fight... uden dog at få alt for mange husmoder nykker :-) ;-) thi hi
    Håber du igen kan tage "morfar" på ryggen og også NYDE denne
    Kh. Hanne N

    SvarSlet
  4. Hej Heidi!

    Jeg hoppede ikke i stolen for jeg var helt klar over det ikke var i juridisk forstand. Det er i simpelthen for "harmoniske" til.
    Synes det er OK, alle har det bedre når man ikke er ved at vælte af træthed.
    Hende den "kloge" fra Vildbjerg

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Hahahah - Skulle jo bare lige se om I var vågne ;-))

    Den kloge fra VIldbjerg...hmmm hvem kan det være...?? Troede da ikke far læste med her ;-)) Og han er da heller ikke hunkøn ;-))

    SvarSlet
  7. Ok, også jeg faldt i med et brag, da jeg læste overskriften.
    Dejligt det ikke var så slemt!
    Hurra for sammenhængende søvn.

    SvarSlet