mandag den 21. februar 2011

Jorden rundt???

Jeg tror, jeg har en fin fornemmelse af, hvem der læser med her. En del har meldt sig som faste læsere og kigger jævnligt ind, andre er søde til at smide en kommentar indimellem - dejligt!

Jeg har dog, til min store overraskelse, i den seneste tid haft besøg fra flere forskellige steder i verden. Gætter på det er danskere på ferie, men hvis det ikke er tilfældet, skal I da lige have en særlig hilsen her:

Hallo til Norge!

Hejsan til Sverige!

Guten tag til Tyskland!

Hello til USA!

Merhaba til Tyrkiet!

Aluu til Grønland!

(Det har desværre ikke været muligt at finde en egnet oversættelse til alle københavnerne ;-)) )

5 kommentarer:

  1. Til KBH: Hva' så, der? :-DDDD

    Og hej rfa Vordingborg! :-D

    SvarSlet
  2. Hej Heidi :-) Jeg læser også med herinde på din blog. Det er altid spændende at se hvad du beretter. Du har jo en sjov måde at beskrive tingenes tilstand på :-)
    Lone (mor til Noah fra Frederikshavn)

    SvarSlet
  3. Til KBH: "Jou der" :-D

    Hej fra Gilleleje (nordsjælland - ikke KBH) ;o)

    SvarSlet
  4. TYSKLAND - det var vist mig:-)

    Kh, Birgitte (Tumelos mor)

    SvarSlet
  5. Birgitte er I i Tyskland nu??? Må da vist se om jeg kan finde din hjemmeside. Tak fordi du giver dig tilkende :-))

    SvarSlet