søndag den 13. februar 2011

Med en vis vemod...

Jeg er ved at rydde op og sælge ud af ting og tøj, vi ikke længere bruger.

De fleste ting, har jeg ingen problemer med at skille mig af med, mens andre bliver gemt i skabet længere end nødvendigt. Det er særligt noget af Malthes tøj, som jeg ikke kan sende videre. Der er simpelthen for meget i historie i nogle af tingene endnu. Det er jo egentlig tåbeligt, det er jo bare et stykke tekstil, men ikke desto mindre så giver min mave mig meget klar besked, når jeg står med det i hånden. Kan det sendes videre eller skal det blive lidt endnu.

En af de ting, der har ligget et stykke tid på hylden, er den bæresele vi brugte til Malthe på henterejsen. Jeg har altid ELSKET at gå med mine børn i bæresele, men må også erkende, at den ikke er blevet brugt siden vi kom til Danmark. Alle 3 gange vi har ventet, har "bæresele-seancen" været en stor del af drømmerierne og forventningsglæden.

Nu har jeg imidlertid taget mig sammen og har solgt selen, der har båret Malthe. Springet er taget, fordi det var et LÆNGEventet barns mor, der "kaldte" på selen. En mor, der har lidt som jeg selv har lidt i ventetiden. En mor, der tænker så gode tanker om det at bære sit barn i selen, at jeg ved den vil vække glæde, hvor den kommer frem. Så selvom det er med vemod, glæder jeg mig til at poste den en af de næste dage!


Her er selen vist under en flugt fra en struds!!

P.S. Hold i øvrigt øje med MILLEPOT, hvor der i løbet af de næste dage vil komme nye gode sager til gode penge.

1 kommentar:

  1. Årh, Heidi - nu fik du mig til at tude!
    Hvor er det sødt sagt. Jeg glææææææder mig til at bære min Kejser, som du har båret din Malthe-skat.
    Tak for de søde ord og modet til at sende selen videre.
    God ferie.
    Kh Karen

    SvarSlet