tirsdag den 12. oktober 2010

10 minutter

- er en time for lidt!!

Inden jeg skriver mere, er det måske på sin plads lige at skrive, at jeg jo eeeeeeeeeeelsker ham der den yngste, der bor her i huset, over alt på jorden, og synes han er det megamegetmilliardmilionmest fantastiske lille menneskebarn, jeg længe har set.

MEN for h......, hvor er han dog også bare en lille snotbobbel lige nu! 10 minutter har han sovet her i eftermiddag. 10 minutter!!!

Jeg har jo lovet mig selv og alle andre ikke at lade mig gå på af det, men for helvede (nu er det ikke nok med prikker!!) man kan jo knap nok nå at skide i fred og ro på de 10 minutter!

Der er sikkert en eller anden dybere psykologisk grund til det, og den skal jeg selvfølgelig nok tage alvorligt, men derfor kan man jo godt her i et lille lukket forum - hvor der selvfølgelig ikke er nogen der sladrer til de sociale myndigheder -  få lov at lufte lidt ud på øverste etage og få afløb for sine frustrationer...



(Undskyld til jer, der venter barn og som vil give en milliard for at opleve dette - ved godt det ikke er helt fair at brokke sig. Håber I kan tilgive ;-) )

5 kommentarer:

  1. Venter i længsel på at opleve det der frustere dig (eller måske ikke lige det) Kan sagtens sætte mig ind i din frustration. Selvom man er mor, så har man også brug fro alene tid.
    Håber mindstemanden snart kommer ud over, det som gør han kun sover meget meget kort tid.
    Råb du bare op. Meget fint at læse alt ikke er lyserødt :o)

    SvarSlet
  2. Tag ham dog med ud på tønden - så har du jo 10 min. til at være på nettet alene, når han sover... ?? øhhh, skod dårlig kommentar... Men det bliver bedre - husk at det bare er en periode, så kommer der en anden (og forhåbentlig bedre) periode...
    Kh Mie - som glæder sig til at opleve sit eget vidunder, men håber dog at hun sover mere end 10 min. - husker tydeligt at man har brug for et break...

    SvarSlet
  3. Hold op, hvor kan jeg sætte mig ind i din situation. Har selv skrevet lidt om hvem der bare kunne sidde alene på toilettet på min egen blog. Man bliver bare en anelse frustreret når man ikke får sin alenetid!!
    Håber Malthe finder ud af, at det er meget bedre at sove bare lidt længere.

    KH
    Katja

    SvarSlet
  4. Først kom jeg til at klukke, fordi der tegnede sig et meget grafisk billede på min nethinde. Dernæst tænkte jeg på mine forellers gravhund, der skraber og hyler, når lokumsdøren lukkes. Den skal ikke med - bare lige vide, hvor vi er... Møgrotte!

    Nej, spøg til side. Læs dog af! Ja, Lille M er superlækker, dejlig og alt det der, men han er også bare en unge, og du er også bare en mor, der sgu da skal have lov til at kunne tænke!
    Også du skal have lov til at frustreres over dine unger lige som alle andre foreller. Hvis vi skal sidde i næsegrus beundring konstant og ikke have lov til at tænke: "Din lille mide!" i blot et splitsekund, så bliver vi da fuldstændig BIMS!

    Spænding er der i enhver relation. Uden den var blot ligegyldighed tilbage.

    Kram og god lur i eftermiddag.
    K

    SvarSlet
  5. Hahahaha, ja gu' glæder jeg mig da til at skulle brokke mig over mine unger en dag, så brok du bare løs. Det er så dejligt befriende at vide, at gode mødre også har tidspunkter hvor de skønne små ikke er de store hit. Det er jo ligesom den måde vi lærer hele følelsesskalaen at kende på - i yderlighederne. Brug du bare hele skalaen og lad os endelig blive ved med at høre om det.
    Kh Vivian

    SvarSlet