torsdag den 27. maj 2010

Lykken er...

... at gå tur med barnevognen!
Vi har idag fået vores nye og meget fine barnevogn - lige den vi havde drømt om. (Heldigt nok når nu vi selv har valgt og betalt den ;-) )
Hvis Victor-hunden stadig havde været her, tror jeg sgu jeg havde puttet ham i vognen, bare for lige at trille en lille prøvetur! Jeg elsker at gå med barnevogn - det er bare så hyggeligt. Med den i hænderne kan jeg lokkes til at gå til verdens ende til en hver tid. Nøøøøj hvor jeg glæder mig til at komme ud at trille.

4 kommentarer:

  1. Jordens ende er da lidt langt igen, kan du ikke nøjes med Lemming?? ( nogle vil så mene, det er noget nær det samme :o) ) Jeg gi´r gerne en kop kaffe, hvis du kommer forbi.

    (I mangel på Victor-hunden, må du gerne låne Victor-bassen at trave med. Han vil eeeelske det)

    kh Anne

    p.s FED vogn iøvrigt - er kun "lidt" misundelig..

    SvarSlet
  2. Det er jo ikke bare det, at det er en barnevogn. Det er jo også en ny identitet, der følger med; jeg er blevet mor igen!!!

    Jeg kommer lige forbi i morgen formiddag med en lille kuvert, hvis I vil være så søde at tage den med til Helena :-))

    God weekend til jer!

    Knus Eva

    SvarSlet
  3. Lækker vogn - intet mindre.

    Knus fra Vivian

    SvarSlet
  4. Hej Heidi

    Lækker vogn :-)
    Den kan du nemt trille en tur rundt
    i Silkeborg med, så vi alle kan få et kig af Malthe.

    mvh
    Desiree

    SvarSlet