tirsdag den 11. maj 2010

Det er rørende!

Jeg er så rørt dybt, dybt ind i mit inderste over alle de mange, mange hilsner vi har fået.
Blomster, gaver, kort, knus og opringninger i stride strømme er en del. Tusind tak for dem!
En anden del er de mange, mange hilsner fra folk, som jeg ikke engang kender IRL, men som har fulgt os på vej igennem den lange ventetid. Det rører mig så dybt, at andre mennesker gider bruge tid på at følge lille mig og mit liv! Tårerne har siddet højt i øjnene de sidste mange dage - af glæde, lettelse og ydmyghed! TAK!

Jeg fortsætter med at blogge her som hidtil. Selve rejsen efter Malthe kan I læse om her.
Meld jer endelig som fast læser (det kræver ikke andet end en mailadresse og et navn), det er så rart at have en fornemmelse af, hvem der læser med.

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med lillebror!
    Mor og far til 3!! det må være helt fantastisk:))
    Jeg har lest litt i bloggen din før, og jeg er også på zonen, så har fått med meg litt;)
    Selv er vi nettopp kommet hjem fra Sør afrika med vårt første barn, og jeg nyter tiden som mamma <3
    Lykke til med alle forberedelser!
    Gode ønsker hilsner fra Marianne

    SvarSlet