søndag den 6. juni 2010

Mor-tanker

Jeg sidder her på bænken i min have og nyder en stille aftenstund i syrenernes duft.

Mine tanker flyver mod det der venter forude. I disse dage er det 5 år siden vi indsendte ansøgningen om vores 3. barn. Om lidt er det nu. Det nu vi har ventet med længsel på så længe.

Og hvordan mon det så bliver? I alle disse år har man haft tanker, håb og forventninger om hvordan det vil være, men ved jo reelt ikke noget som helst. Vi er fyldte med spænding, forventning, forhåbning og også lidt bekymring.

Hvordan vil Malthe klare det vi nu bringer ham igennem? Hvordan vil Frederik og Andrea? Hvordan bliver livet som mor til 3? Hvordan bliver livet som forældre til 3?

Spørgsmål som vi ikke kan svare på, men bare må lade tiden give os svaret på. Men vi glæder os usigelig meget og er klar til at tage "udfordringen" op :-)

3 kommentarer:

  1. Og jeg glæder mig til at følge jer mens I tager udfordringen op!!!!
    Kh Mie

    SvarSlet
  2. Puha, hårene rejser sig på os med tanke på det, som ligger forud og venter på jer :-))

    Vi glæder os så meget på jeres vegne og ser frem til mange daglige læsninger fra din hånd!

    Eva

    SvarSlet
  3. Og de spørgsmål er jeg ret sikker på I finder nogle dejlige svar på.

    kh Vivian

    SvarSlet