mandag den 24. maj 2010

Pinse på hovedet

Andrea har brugt weekenden sådan her:



Når prinsessen har sat sig for at ville lære at stå på hovedet, så bliver hun ved til hun kan! Det startede søndag på græsplænen i mormor og morfars sommerhus, hvor hun øvede sig i et par timer efter spisetid. Straks efter morgenmaden idag ville hun ud i have for at øve videre, på trods af en regnvåd græsplæne. Efter lidt overtalelse blev hun dog overbevist om, at det var bedre at øve i stuen på en madras, så får man trods ikke regnorm i håret ;-) Gæv pige!

6 kommentarer:

  1. Hvor er hun sej den tøs.
    Hun skal nok komme frem i verden med den vilje hun besidder - og så har jeg da en idé om hvordan en viljefast teenagetøs kan blive- herligt ik´?

    SvarSlet
  2. Ja vi er flere der glæder os til hus bliver teenager;-)
    Men lad os nyde den dejlige pige som hun er nu.

    SvarSlet
  3. Den anonyme var mig;-) Tante Lone

    SvarSlet
  4. Sig mig Tante L & L - tror I ikke min rolige og velafbalancerede pige, vil være lige så skøn som teenager??? ;-)))Nu skal I passe på - for ellers får hun besked om at holde sig fra jeres drenge, uanset hvor meget kur de gør til hende. Og det bliver meget ;-)))

    SvarSlet
  5. Af frygt for at miste chancen for at få skønne Andrea som svigerdatter, trækker jeg med det samme min udtalelse tilbage. Vi har jo også aftalt, at det er Henrik, der skal betale brylluppet - ik´?

    SvarSlet
  6. Jo - og Frederik ville i sin tid vist være præsten, fordi han troede man fik penge for det!!:-))

    SvarSlet