onsdag den 5. maj 2010

!!!

Jeg er har så meget på hjerte, jeg gerne ville hælde ud over jer, der læser med her. Men jeg gider på den anden side heller ikke blive ved med at gentage mig selv i det uendelige...
Men faktum er at jeg stadig er så skiiiiiiiide utålmodig! Jeg tror, vi snart få gode nyheder, men hvornår er snart? Og hvad kan man bruge sin tro til? Man skal ikke tro man skal VIDE. Og jeg ved ikke en skid!
Aaaaaarrrrggghhhhhh!!!!!!


Tror sgu lige jeg kører på tanken efter noget is. Det ved jeg da noget om ;-))

1 kommentar:

  1. Har fundet vej til din blog - dejligt at følge dig/jer her. Kan så godt forstå dine frustationer.....håber virkelig, der snart sker noget og at I får besked om en lillepus, der er så heldig at få jer som familie....krydser alt hvad jeg kan....og så afsted efter is med dig....det fortjener du!
    Knus Trine

    SvarSlet