onsdag den 5. maj 2010

Breathe in, breathe out....

Nu har jeg fået is! Den rigtig gode! Det hjalp ikke, så nu er jeg nødt til at fortsætte med at hælde ud her. Bliver det for ensformigt, kan du jo zappe over på en anden blog.

Jeg er skruk! Meget skruk! Meldingen om ny region, har i den grad sat gang i plukkeveerne. Det er farligt og jeg kæmper med at holde både den Kinesiske Mur og Berlinmuren oppe, som skjold mod mine følelser, håb og drømme! Forventningens glæde er den største siger nogen, men når man har ventet så længe som vi har og været igennem så mange skuffelser, så tør man ikke forvente noget!

MEN! Hvis man nu  lader murene vælte lidt, så er det jo et faktum, at vi er tættere på den der unge end vi har været! Og at alt i sol og måne tyder på, at vi hen over sommeren får barn igen!
Derfor er det jo, at jeg er kommet til at give mig selv lov til at gå at lure lidt. Bare sådan en lillebitte smule. Sådan i alt hemmelighed. Henrik ved faktisk ikke engang ret meget af det. Kun nogle få udvalgte, som jeg ved kan forstå mig. (Dermed ikke sagt at H ikke kan ;-) )
Jeg drømmer om denne,
og denne
og denne
og måske også lidt om denne
og disse!

Men når man ikke ved om ungen ligner Pochahontas mere end Hulk, om vi skal købe sutter eller tandbøjle, så kan og skal man jo ikke ud at foretage de store investeringer! Den tid den glæde!
(Nu kommer det til at lyde som om, at det jeg glæder mig mest til at at shoppe igennem. Altså det gør jeg jo også, men det er mest fordi, at det er så håndgribeligt her og nu! Jeg ved godt, at når først ungen er der, så det jo fuldstændig ligegyldigt og den bliver en Oddervogn eller en motorcykel med sidevogn, der bliver favoritkøretøjet!!)

Ro på nu fru Sloth! Breathe in, breathe out - som den gode Mr. Miyagi ville have sagt! Breathe in, breathe out, breathe in, breathe out, breathe in, breathe out.....

1 kommentar:

  1. Prøv at spørg om ikke din kære mand skal have ordnet sin bil - wax on, wax off - a la Mr. M. Nå, tænk at man kan huske det efter så mange år - Karate Kid har åbenbart gjort stort indtryk... :-) Måske kan den proces straks få dig til at ønske at se dyner - prøv det næste gang trangen melder sig til at stå op kl. 04.00 - og is ikke hjælper!!!
    Kh Mie

    SvarSlet