fredag den 29. januar 2010

Tror du på nisser?

Hvis nogen for 3 mdr. siden havde sagt til mig, at jeg idag ville drikke urtete i rigelige mængder, lave vejrteækningsøvelser, visualisere, have et mantra, gå til pilates og varmtvands-gymnastik, ville jeg nok have rystet på hovedet og spurgt om vedkommende også troede på nisser eller noget der var værre.

Faktum er at det gør jeg nu - og det virker og gør godt!

Men bare rolig! Jeg er stadig også åndssvage mig, der ringer telefonfis, drikker cola til morgenmad, elsker citronmåner, råber af dommeren når jeg er til fodbold og til enhver til vil foretrækker at humoren i et herreomklædningsrum, fremfor glatbarberede kønsorganer og højtopsatte bryster  i dameomklædningen! (Det sidste måske fordi mine bryster ikke er så store, at de kan sidde højt ;-) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar