søndag den 24. januar 2010

Jeg - en skildpadde!


Jeg bruger skjold! Et stort tykt et, der beskytter mig mod forventninger, spørgsmål, vilde drømme og fantasier om det kommende barn. Lige nu er det nypudset og skinnende, for det vælter ind med sager i region og folk der får bragt barn i forslag. Jeg vil - modsat tidligere - ikke konfronteres med en masse spørgsmål, derfor har jeg taget skjoldet på og fortæller kun få særligt indviede, hvor vi præcis er i forløbet. Dette ikke for at være uvenlig, men ganske enkelt for ikke at få flere ridser i lakken. Men jeg lover jer - når der er rigtig godt nyt - så vil I ikke være i tvivl. Det vil kunne høres og ses!!

3 kommentarer:

  1. Bliver altså helt lækkersulten......uhmmmm :o)

    SvarSlet
  2. Det bliver så spændende - glæder mig til at høre og se nyt -:))

    SvarSlet
  3. du er en smukkere udgave af en lækker skildpadde... pøj pøj

    SvarSlet