søndag den 10. januar 2010

Forår på glas

Jeg drømte i nat at alt sneen ville være væk, når jeg vågnede. Det var den desværre ikke. Overraskende nok. Måske er det dette, som Henrik hjembragte fra en messe forleden, der har sat gang i drømmene om forår?




Jeg føler for forår - NU! Jeg vil have forår med spirende liv, fuglesang, farver og forhåbninger. Der er 49 dage til den første forårsdag. Indtil da må jeg nøjes med forår i glas.


P.S.
Hvorfor kan man egentlig ikke købe kunstigt forår på glas eller dåse, når nu man kan købe så meget andet??




3 kommentarer:

  1. Med dine kreative evner, så må du da kunne opfinde "Forår på dåse" :-))

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se når I skal igang med redskaberne ;-)

    SvarSlet
  3. Lone - du ved jo godt, at vi ringer efter dig eller dine svigerforældre, når der skal laves noget i haven ;-)

    SvarSlet