tirsdag den 8. januar 2013

Vilde drømme

Mine drømme tager mig jævnlig på de vildeste udflugter.
For en tid siden drømte jeg, at jeg havde et barn, der var en hot dog! En fransk hot dog!

I nat drømte jeg, at jeg - iført leopard-BH og bar røv - var i bad med værterne fra verdens bedste radio program "Monte Carlo på P3". Ude i en skov, mens jeg var på jagt efter en fransk bulldog!
Jamen hvor fanden kommer det fra???

Men når det nu skulle være, er jeg trods alt glad for at det var Esben og Peter, og ikke Reimer Bo og Jørgen de Mylius. :-)


Kender du ikke allerede de 2 unge mænd, så tænd for P3 man-fredag ml 14 og 16 eller hent podcastet og tag dem med på en løbetur.

2 kommentarer:

  1. Åhh ja, de to herrer. Min tilvænningsperiode har været lang, men de har fået mig overtalt. Savnede bare i lang tid Karen og Huxi og er åbenbart kommet i en alder, hvor jeg ikke er så god til forandring i min radio (altså kommet ud af P3s målgruppe!) Erkende det nope, så hellere vænne sig til nye tider og nå ja, finde ud af, at de to herrer er skide sjove. Og det ville de sikkert også være i drømme, hahahaha - en syret en af slagsen. Tak for den griner.

    SvarSlet
  2. Jeg var på fra dag 1 Vivian, selvom jeg først troede Esben var Frank Hvam!
    Den der med P3s målgruppe vil jeg blæse på, selvom jeg føjer mig ramt hver gang de siger 25 - 39 år. Men så tænker jeg, at det godt kan være der står 42 på dåbsattesten, men hvad betyder det når man ligner en på 26? ;)

    SvarSlet