fredag den 4. januar 2013

Tillykke med mig

Nå, men jeg har jo fødselsdag idag.

Havde egentlig ikke tænkt mig at markere den overhovedet, da de sidste par uger har været fyldt op med masser af festivitas. Men så blev jeg alligevel lige 8 år igen, så jeg fortrød og arrangerede en frokostaftale med min søster og et besøg af mine forældre i aften.

Hyggeligt, især fordi jeg smed alle krav til mig selv overbord og besluttede, at jeg ikke gad at lave mad - overhovedet! Har med glæde kogt, steg og braset hele julen til gud og hver mand, men da der ikke er nogen til at lave mad til mig herhjemme, måtte konceptet blive et andet idag. Derfor er der kørt take out og købeothello i gabet. Det smagte ok, men næste gang griber jeg nok alligevel selv gryderne...

Da jeg havde fået alle mine (3) fødselsdagsgaver på forhånd, besluttede jeg mig for at det var passende at købe til til mig selv, så jeg fik lige 4 nye bluser idag :) Kunne ellers overhovedet ikke finde noget jeg ville have, men i den allersidste biks vi besøgte, var der så pludselig noget - dejligt :)

Problemet er vist, at mit selvbillede ikke helt stemmer overens med virkeligheden! Man er jo for fanden ikke en kone, bare fordi man er 42! Og da slet ikke, når man stadig føler sig som en 27 år, der bruger en str 36 og er stram i betrækket både øverst og nederst.
Sådan forholder det sig desværre ikke, kunne spejlet afsløre... ;-)


Øjnene er også ved at trænge til lidt hjælp, så jeg har netop fået disse briller:


Klædelige ikke?

Fra at skulle forbigåes i stilhed endte det faktisk med at blive en rigtig hyggelig dag, så nu kan Heidi 8 år gå glad i seng.

So long :)

1 kommentar: