fredag den 11. december 2009

Så gik den ikke længere

Jeg ved ikke, hvem jeg har forsøgt at lyve for, men faktum er, at nu er batteriet ved at være fladt.

I den seneste tid har jeg fået flere og flere fysiske tegn på, at min krop er stresset og sammenholdt med en efterhånden ikke-eksisterende evne til at have flere bolde i luften på en gang (nogle dage næsten ikke engang en bold), har jeg nu taget konsekvensen og sygemeldt mig i den kommende uge.

Det er MEGET svært for mig at erkende, at jeg lige nu ikke kan klare så meget som jeg plejer, men faktum er, at det kan jeg ikke! For ikke at ryge helt derned, hvor det kan tage meget lang tid at komme op fra igen, har jeg i samråd med min familie, skoleleder og læge valgt at gå på tidlig juleferie.

Jeg skal trække vejret dybt, sidde hul i sofaen, gå lange ture og så gøre hvad jeg kan for ikke at tænke på venteliste og ventetider... Lige om lidt er der 3-4 ugers ferie i Colombia, så der sker alligevel ikke en dyt. Håber det kan give lidt ro...

5 kommentarer:

  1. Du ved jeg tænker på dig og er her når du har brug for det <3

    Kram Laila

    SvarSlet
  2. Godt Heidi! Pas på dig selv!!! Knus

    SvarSlet
  3. Godt Heidi - sig til hvis du skal bruge et par råd eller noget godt slappe-af musik fra en som ikke tog pausen i tide...
    Knus Lene

    SvarSlet
  4. Godt at du passer på dig selv - det er vigtigt!!!
    God jul,
    Kh Mie

    SvarSlet
  5. Svær, men stærk beslutning, Heidi.

    SvarSlet