onsdag den 23. december 2009

2 skridt frem og et tilbage

Det går heldigvis fremad og jeg mærker en klar bedring i forhold til for 10 dage siden, hvor jeg måtte sig stop.

MEN jeg har svært ved at være tålmodig og passe på mig selv! Så snart jeg mærker, at det går fremad kører jeg på og det er nok ikke det smarteste. Jeg bliver venligt - men bestemt - mindet om, at det ikke kan nytte noget at tro, at man er 100 % ovenpå efter en uge. Ting tager tid og jeg skal stadig give mig tid til at slappe af. Det er svært at acceptere - helt vildt svært!! Jeg vil jo gerne være den der har kontrollen, og den får jeg altså kun igen, hvis jeg HUSKER at passe på mig. Jeg øver mig...

Heldigvis har vi ikke en masse planer i julen. Juleaften holdes hos mine forældre og den julefrokost jeg (selvfølgelig!) har påtaget mig at holde 2. juledag, har jeg valgt at uddelegere madlavningen på, så jeg kun skal lægge hus til, så det skal nok gå.

Resten af tiden skal bruges på familien og mig!

Glædelig jul til jer der læser med her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar