tirsdag den 15. december 2009

Min nye "gud" hedder Tor

Det der med "alternative" behandlere som fysioterapeuter, kiropraktorer, zoneterapeuter m.v. har aldrig lige være mig. Jo, jeg har i stor stil anbefalet dem til andre, talt meget overbevisende om, hvor vigtigt det er at lytte til sin krop og prøve noget "alternativt".
Men når det kommer til mig selv - nixen bixen. Jeg går allerhøjst til lægen. Jeg kan jo sagtens klare det hele selv, jeg er jo (hvor utroligt det end lyder) uddannet idrætslærer, så det der med kroppen har jeg helt styr på!

Men når sandheden skal frem, så har jeg i den grad forsømt min krop de sidste 1 1/2 år. Ikke fået noget motion overhovedet. Ingen massage, ingen afspænding - INTET.

Derfor var det også meget grænseoverskridende for mig, da jeg indså nødvendigheden af hjælp til den sovende og stikkende krop og gik til fysioterapeut. Nu har jeg været der 2 gange og udover at kortlægge hvad mine fysiske skavanker skyldes og haft en nærmest terapeutisk samtale derom, har jeg fået massage!

En fremmed mand har "overgramset" min krop med helt reele hensiger ;-) og det har været en udsøgt fornøjelse!! Tor - som "fysen" hedder - er en lise for min krop og sjæl! Jeg er vild med ham - eller i hvert fald det han gør - og glæder mig allerede til næste seance!

2 kommentarer:

  1. Lyder dejligt - måske man skulle bestille en tid?? :-)

    SvarSlet
  2. ja han ser da ud til bestemt at have "healing hands" :-))
    Kh Mie

    SvarSlet