fredag den 30. december 2011

These boots are made for walking #2

Man kan ALDRIG får sko nok - og særligt ikke støvler. Det gode ved sko/støvler er, at dem vokser man ikke ud af, selvom man har en ualmindelig sød  tand.

Jeg er blevet begavet med hele 3 par - det ene par fra mig selv, men de var pludselig sat ned til halv pris, og så er der jo ikke andet at gøre end at slå til, selvom der kun er 5 dage til jul ;-)



Eccos samlede vinterkollektion 2011/2012! Bemærk lige at mor har fået stilletter!!!


6 kommentarer:

  1. De er da for fede :-)

    kh Anette

    SvarSlet
  2. Hej
    De er da lækre, dog forstår jeg dog ikke helt at du skriver stiletter ?????

    Ok, jeg fik også to par støvler, et par høje og et par lave. Men de er ikke beregnet til skovtur.

    Godt nytår. :-)

    kh Désirée

    SvarSlet
  3. Super skønne støvler. Kende ganske udemærket det med at de bare kalder på én de søde støvler;o) og sådan kan det iøvrigt også være med tasker;o)

    Rigtig godt og lykkebringende nytår til dig og hele familien.

    Knus Malene

    SvarSlet
  4. Désirée - det var et ironisk indspark om, at jeg jo ALTID går i flade sutter, men nu har fået mig en støvle med kilehæl - i min verden lig med stillet ;-))

    SvarSlet
  5. Kom nu, hvor høj er hælen??

    Vi skal op på 10cm hæl. :-):-)

    knus Désirée

    http://theimpressionista.com/files/2011/05/Christian-Louboutin-Black-Pumps-Shoe.jpg

    SvarSlet
  6. :-)))

    Ja, det ved jeg. Nok også bedre for ryggen, og nemmere at gå tur i.

    Ses. Désirée

    SvarSlet