torsdag den 1. december 2011

Julekalender

Det flyder med julekalendere rundt i det ganske, danske blogland.

Det kommer ikke til at ske her. For det første kan jeg hverken bygge LEGO, hækle (trods gentagne forsøg) eller skrive noveller. For det andet har jeg slet ikke fantasti at komme op med 24 kreative indslag på en måned. Det ville ikke engang kunne ske på et år. Det forhindrer mig dog ikke i at åbne låger rundt omkring i blogland.

Derimod bliver der ikke åbnet mange låger her i hjemmet - og da slet ikke pakker. Jeg er bare ikke til pakke kalendere. Kan IKKE forstå, hvorfor jule- hysteriet  stemningen , skal piskes op med en gave til ungerne hverdag. De får så rigeligt og jeg gider ikke have 72 skrammelting mere i huset. (Kald mig bare kynisk!)

Men jeg læser gerne en julehistorie hver dag. Både for mig selv og for børnene. Tjek bare disse links, der er guf for store og små.

God december!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar