onsdag den 14. december 2011

Sporløs

Er faldet i sækken med genudsendelserne af Sporløs, og sidder klistret til skærmen sammen med Henrik og Frede hver onsdag. Og tuder! Meget! Især når udsendelserne handler om adopterede der søger deres rødder.

Jeg ville så gerne, at mine børn havde mulighed for at søge tilbage og få svar på hvorfor. Det har 2 ud af 3 af dem desværre ikke, og det gør mig så ondt på deres vegne. Jeg ville ønske, jeg kunne give dem svar, men alt jeg kan gøre er at dele deres undren med dem og være i de svære følelser sammen med dem, når de indimellem kigger forbi.

Rodløs og sporløs er ikke den bedste kombination, men jeg håber vi lykkes med at give dem ballast nok med i rygsækken til at klare den.


2 kommentarer:

  1. Heidi - dit indlæg går da rent ind hos en anden A-mor.

    kh Anette

    SvarSlet
  2. Heidi - dit indlæg går da rent ind hos en anden A-mor.

    kh Anette

    SvarSlet