tirsdag den 26. juli 2011

Snøft

Må man godt tude over en ting??

Jeg gør!!

Har lige solgt Malthes barnevogn, som vi stort set ikke har brugt siden han fik ondt i ørerne i september og derfor ikke ville sove i den.

Nu er den solgt og jeg tudede, da den kørte herfra! Ikke fordi jeg vil savne den rent fysisk, men fordi den symboliserede længslen, lettelsen og glæden over endelig at komme i land med Malthe.  Med næsen i sky og rank ryg, har jeg er jeg med stolthed spadseret ud i verden for at vise min unge frem - både den 1., 2. og 3. Endelig, endelig fik jeg hvad jeg havde ønsket mig!

Jeg har altid ELSKET at gå med barnevogn, nydt de nære stunder med mine børn, hvor vi kiggede hinanden intenst i øjnene, mens vi snakkede, om det vi kom forbi. Nydt at se dem putte lunt og godt pakket ind, med kun næsen stikkende frem en kold vinterdag. Nydt at hente en lille varm, veludhvilet unge ind efter en lur. Nydt at gå og gå og gå...

Den tid er forbi og andet godt er kommet til - jeg ved det godt! Men det ændrer ikke ved den lille "sorg" det er, at jeg ikke længere skal promenere som en stolt nybagt mor....

5 kommentarer:

  1. Nåh, snøft. Det forstår jeg til fulde. Jeg var overhovedet ikke glad, da min cykel blev stjålet, og slet ikke, fordi mit barnesæde var bag på. Men jeg tør slet ikke tænke på, hvordan jeg ville have haft det, hvis jeg en dag skulle ha' afmonteret det.

    Knus - og snøft
    fra Birgitte

    SvarSlet
  2. Ja, snøft.

    Kan selv huske den tid, det var dejligt.
    kh Désirée

    SvarSlet
  3. Snøft - ja, for satan!
    Der er så mange følelser forbundet til tingen og dens brug, så det ville vist være underligt, hvis du ikke kneb en tåre.

    Hvilket dejligt billede af en voksi-muldvarp! :-D

    Knus

    SvarSlet
  4. Heidi - snøft du alt det du h ar brug - vores lille (snart halvstore)og når jeg ser ham i et af køretøjerne får jeg det der sug i maven og en tur ned af memory lane - så det er vist sådan det er ;-)

    kh Anette

    SvarSlet
  5. Heidi - snøft du alt det du h ar brug - vores lille (snart halvstore)fætter fik vores barenvgn og klapvogn og når jeg ser ham i et af køretøjerne får jeg det der sug i maven og en tur ned af memory lane - så det er vist sådan det er ;-)

    kh Anette

    noget af det første indlæg blev spist

    SvarSlet