fredag den 22. juli 2011

Anmeldelse

Kender du tv-serien "Mad Men"?
Hvis ikke, så sørg for at du kommer til det!

Jeg har set sæson 1 mens vi har været på ferie og imorgen lander sæson 2 og 3 i min postkasse, så er der lige til et par uger mere ;-))

Du kan læse anmeldelser her eller her.
Selv er jeg (ikke overraksende) vild med "lonely rider-typen" Don Draper!


Jeg har en svaghed for kvindebedårere, der ikke altid går ad den rette sti. Mænd der skjuler et eller andet, så man føler man er nødt til at hænge på, for at blive klogere på deres "knuder".
Når altså bare jeg ikke selv skal være gift med dem!!!

Stilen i serien er også rent scenografisk god. Lækre møbler og flotte biler. Pencilskirts, høje hæle, røde læber osv - lige som man oftest ser mig ;-)
Hvis du har lyst til at lege dig ind i den tid, så klik her.
Her er mit bud på Heidi 22 år i 1960 :-))

3 kommentarer:

  1. Elsker Mad Men.
    Har set de 3 første sæsoner og tænkte faktisk på i går, at jeg ville gense de sidste 4-5 afsnit fra sæson 3, inden jeg lige om lidt skal til sæson 4.

    "Sommervejret" passer jo så ganske udemærket til tv-maraton!

    Rigtig god fornøjelse med Don og resten af slænget.
    Jeg vil hygge mig i selskab med Englegård trilogien i denne weekend...

    SvarSlet
  2. Vi har også set Mad Men serien herhjemme. Den er SKØN!

    Jeg deler ikke kendismandesmag med mange af mine veninder, og det er jo godt, for så er der ikke fare for at man stjæler fra hinanden. Jeg har nemlig et par stykker jeg gerne vil ha i fred:-).

    Har du ikke også et par stykker, du ikke rigtig vil være ved. Jeg har!

    Lav evt. en runde til næste pigeaften. Du vil blive overrasket. Fx. synes min hyperlækre veninde Pernille, at Kurt Thorsen er lækker. Jeg kan dårlig skrive det. Ham må hun gerne have i fred. Ligesom du gerne må beholde Robbie og Don D;-) Men så holder du også fingrene fra Mikael Bertelsen og Chris Martin, okay???

    Og tror mig det er med stor glæde og respekt jeg siger det:-).

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. :-))) Birgitte, jeg forstår dig ret. Vil prøve en "flammerunde" ved først kommende lejlighed, det lyder sjovt! :-) Eller måske man skulle udfordre/opfordre til en runde her på bloggen, det må jeg vist lige overveje :-)

    SvarSlet