mandag den 18. juli 2011

Dagen derpå

Nå, men var det så godt eller hva'?

JA - for satan! Vildt godt! Både før, under og efter! Selv om jeg åbenbart var så hård ved Robs, at han var nødt til at lægge sig dagen efter ;-))

Et sceneshow der slår alt hvad jeg hid til har set!  Og god musik og skøn stemning og godt selskab og sang og skrål og grin og dans og og og....tømmermænd dagen derpå!

Jeg har været lidt småforelsket siden jeg kom hjem - i Robs selvfølgelig!! Og helt ærligt - selvom manden på mange måder er kugleskør, så havde jeg sgu gerne holdt ham på panden, da han lå med hovedet i spanden hele lørdag ;-))





(Havde desværre glemt mit kamera, så disse er en dårlig iPhonekvalitet)


1 kommentar:

  1. LOOOOOOOL - så det var DIG, der var hummeren!

    HAHAHAGYRUHGGAGA!!!!

    Knus Karen

    SvarSlet