torsdag den 30. juni 2011

Røverkøb!!

En adoptionsbekendt satte fornylig 7 biler fra Bruder til salg på Facebook. 300 kr skulle hun have for alle 7, det er hvad en bil normalt koster. Idag har jeg så været i Skødstrup efter bilerne.

Tror I de vakte lykke?




















Det er ikke meningen, han skal have dem allesammen nu, men nu får han lige lov at kigge på dem en dags tid, inden nogle af dem gemmes lidt væk.

Vi bliver nok nødt til at bygge til ;-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. åh hvor godt....elsker også at man kan sidde på dem.
    Godt Malthe!!

    Ulla

    SvarSlet
  2. Det tilbud gad jeg godt, at have set før dig;-))

    Der er jo julelys i øjnene et halvt år før tid! Tror du virkelig du nænner at pakke nogen væk??

    Skønne billeder!

    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Nej hvor fedt for jer, at Ulla lige havde dem til salg.
    Især når det er sådan et røverkøb.

    God fornøjelse. :-)

    kh Désirée

    SvarSlet
  4. Næste gang spørger du lige mig Heidi - har Bruderbiler på lager;-) Måske det var noget for Anne??

    Kh Lone

    SvarSlet
  5. Det var godt nok også et godt tilbud - det havde jeg også snuppet hvis jeg var kommet fordi det :)
    Lone, hvis de ikke allerede er afsat, vil jeg da gerne høre lidt mere om dem :)

    SvarSlet