fredag den 10. juni 2011

Malthe-dag

1 år med Malthe!

Og hvilket år!
Fra en lille skræmt dreng, til en dreng der dag for dag viser mere og mere mod på livet. Malthe er en overlever, varm, humoristisk, charmerende, viljefast, tydelig i sit udtryk og helt sin egen!
Den skønneste dreng, der formår at holde sine forældre i gang både dag og nat. Det er hårdt indimellem, men vi gør det med glæde, for vi ser hvordan han vokser for hver dag.

Det allerførste møde med en lille bange dreng!

Hvad er det her dog for noget...?

Stakkels dreng....

Heldigvis kom der snart lidt mere liv i de øjne, der stadig fortæller alt.




Idag er blikket mere sikkert,

og frækt!


Vi er blevet begavet med verdens bedste Malthe!

Jeg har slet ikke ord til at beskrive mine følelser for ham! Tænk at man kan være så heldig hele 3 gange!!

6 kommentarer:

  1. Et KÆMPESTORT tillykke med det første af uendelige år sammen med jeres guldklump.

    Og god pinse til jer!

    Eva

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med Malthe-dagen - det er bare stort, og fantastisk at se udviklingen i billederne.

    SvarSlet
  3. Tillykke med ham - og hvilken en udvikling!

    Knus Karen

    SvarSlet
  4. Et varmt tillykke med Malthe-dagen.
    Jeg har sagt det før, han er en lækkermus.

    KH
    Katja

    SvarSlet
  5. Jeg elsker bare at se det - se hvordan øjne kan sige alt og se hvordan et barns blik ændres og bliver smukkere og smukkere. Miraklet er tydeligt. Malthe har i den grad udviklet sig og hvor er han dog bare smuk. Kan slet ikke forestille mig hvor lækker han så er IRL. TILLYKKE med hinanden!

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres søde hilsner!

    SvarSlet