torsdag den 9. juni 2011

Hvad en køretur, kan gøre for en dreng

Som jeg skrev forleden, så er Frederik GIGANTISK fan af Barcelonas fodboldhold.

I disse uger afholdes EM for U21-hold i Danmark, og det spanske U21hold bor og træner i Silkeborg. I aften var der så inviteret til "åben træning" noget Frederik har set frem til i dagevis. Han skulle afsted sammen med sin far og et par kammerater.

Da vi kom hjem i eftermiddag, fik vi så at vide at træningen var aflyst.
Hold op hvor blev han ked af det! Virkelig, virkelig skuffet! Jeg var klar til at lade ham blive hjemme fra skole imorgen, for sammen med mig at tage til idrætsdag på Atletiksstadion, i håbet om at han så kunne se dem gennem hækken.

Men det bliver heldigvis ikke nødvendig, for da den snu barnefader kom hjem, foreslog han, at Frederik og ham sammen kørte ned omkring hotellet, hvor holdet bor, i håbet om at få et glimt af en af spillerne.

Og hvad sker der så? Jo - en stor del af holdet kommer spadserende langs åen hen mod hotellet! Den lille smukke Frede-fyr, blev lige 2 meter højere! Benene rystede under ham, da de kom forbi og han fik nogle autografer! Han ved ikke af hvem, men pyt med det - for han er LYKKELIG! (Og det er moren så også! ;-) )

Jeg har netop været oppe hos ham, da han ikke kunne falde i søvn.

"Mor, tankerne kører bare sådan rundt i mit hoved. Først var jeg så ked af det, og nu er jeg bare så glad, så glad, at jeg slet ikke kan sove..."

Mit hjerte smelter.....

Tænk hvad en lille køretur, kan gøre for en lille dreng.

2 kommentarer:

  1. Hej Heidi

    Det lyder godt, at han så spillerne alligevel.
    De har lige skrevet i MJA, at de kommer til træning i aften kl. 19.00. http://mja.dk/artikel.php?node_id=68318&click_origin=top_slideshow
    mvh
    Désirée

    SvarSlet
  2. Og sikke nogle fantastiske forældre han er begavet med!

    Eva

    SvarSlet