fredag den 31. december 2010

Godt nytår!

Det startede så skidt, men endte så godt!

Jeg mærker fra dag til dag, at der kommer mere og mere ro i mit sind, at vi "lander" som en familie 5 og har fundet vores ståsted. På det personlige plan, har jeg stadig nogle overvejelser om, hvad fremtiden skal bringe, men vigtigst er familielivet og derfor er det ikke tid til de store ændringer her og nu.

Jeg ser med glæde frem mod 2011, hvor jeg håber den opadgående formkurve fortsætter.



P.S. Hvis du vil se et lækkert nytårsoutfit, så hold øje med siden her! Outfittet bliver vist frem sidst på eftermiddagen ;-))

1 kommentar:

  1. Altså - hvor blev det der outfit af??? Sidder her og har lidt for lidt nytårsagtigt at gå op i, så det havde jeg da glædet mig til at se. Godt nytår!
    Knus fra Vivian

    SvarSlet