mandag den 27. december 2010

Frikort

Jeg har for mange år siden aftalt med gemalen, at jeg har frikort til 3 mænd! De 2 er navngivne, den sidste min hemmelighed ;-) Frikortet betyder, at hvis jeg kan score en af disse mænd, så er der frit slag for en aften!!

Til sommer skal jeg møde en af disse mænd. Jeg er nemlig - af gemalen! - blevet foræret en billet til Take That-koncerten i Parken til sommer og her er Robbie jo med!

Robbie der har været på re-hab adskillige gange. Robbie der har siddet i en amerikansk ørken i dagevis og kigget efter ufoer!. Robbie der indimellem har opført sig som et lille barn, der skulle have hjælp til alt. Robbie der viste røv i Tivoli. Ynkelig måske, men også den Robbie der i den grad tryllebandt mig og 47000 andre da han sidst optrådte i Danmark. Charmetrolden, gavflaben, sangeren, danseren og entertaineren med det skønneste og frækkeste blik i øjnene!






F*** hvor jeg glæder mig!!

P.S. Gemalen har selvfølgelig også sine frikort til nogle ligeså uopnåelige "flammer"! ;-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar