lørdag den 27. november 2010

Sidste nyt fra snotboblen

2 kommentarer:

  1. Nu sner det
    nu sner det
    Jeg ligger her og ser det
    Hver en'ste gang
    jeg har en streg og næse på,
    så sner det
    De andre
    de andre
    med støvler på og vanter
    de løber nu
    og slås med sne
    jeg ligger her og venter
    Jeg får hostesaft og honningmælk
    men jeg vil hel're ud med kælk
    De voksne si'r
    "I mor'n,min ven"
    Jeg går ikke mer på den
    Så tør det
    Så tør det
    i mor'n begynder sølet
    og jeg kan ikk' engang komm' ud
    fordi jeg er forkølet...

    http://www.youtube.com/watch?v=XUYpUogn91U

    God bedring!
    Knus fra Karen

    SvarSlet
  2. Hvordan var Mamma Mia??? Har sendt mine forældre derind i dag - ville gerne selv have set den (har jo set den 2 gange i London - bare lige en servicemeddelelse...).
    God bedring!
    Kh Mie

    SvarSlet