tirsdag den 16. november 2010

Jeg har pissetravlt!

Min mor fylder 60 på lørdag og jeg mangler både at arrangere underholdning, skrive sang, bestille stripper, lave mad, vaske hår, lakere negle, købe gave m.m., så den lovede opfølgning fra vores ferie har ladet vente på sig.

Men kort fortalt så have vi en fantastisk dejlig ferie i skønne omgivelser og i skønt selskab. Konklusionen af forsøget med at flytte hvidhvaler til en fremmed habitat, må siges at være en succes. Batterierne var flade - meget flade - inden afgang. Faktisk så flade, at jeg en kort overgang frygtede at jeg var ved at blive stressramt igen. Men nu er de heldigvis fuldt opladede og klar til resten af 2010 :-) Hvaler og unger er tilbage i vante omgivelser, og det er heller ikke så ringe endda.

I får lidt billeder fra turen:







Har du lyst til at se mere, så kig forbi på facebook.

1 kommentar:

  1. Velkommen hjem fra en super tur - god fornøjelse med at blive klar til din mors runde dag

    kh Anette

    SvarSlet