onsdag den 24. november 2010

Min egen ismand!

Jeg er sølle!

Har siden lørdag været angrebet af det største forkølelsessår - på spidsen af min tunge!

Er I klar over, hvor ondt det så gør at spise sødt? Salt? Surt? Sprødt?

Er I klar over, hvor mange gange ens tunge støder mod fortænderne i løbet af en time?

Er I klar over, hvor ondt det gør at snakke? (Ikke at jeg taler meget, men børnene skal jo have svar, når de spørger;-) )

Er I klar over, hvor åndssvag man ser ud, når man har tungen hængende ud af halsen for at køle den lidt af, i håbet om at det kan tage lidt af smerten?

Er I klar over, hvor meget man savler, når man er nødt til at sove med åben mund??

Er I klar over hvor sød min mand er??
Han har nu 3 - TRE - gange siden søndag hentet is på tanken, da det er det eneste føde, der ikke smerter at spise. (Aftenvagten på Statoil smiler efterhånden lidt skævt, når gemalen tropper op. Gad vide om han tror is = sex??? ;-)  )   


Jeg HAR spist 2 liter Ben & Jerrys "Chocolate Fudge Brownie" og er nu i gang med en "Raspberry Cheesecake" - fååååg den er god!

Der er intet der er så skidt, at det ikke er godt for noget ;-))

3 kommentarer:

  1. Hej "sølle"

    Jeg kan godt forestille mig hvordan det er. Jeg har jo set hvordan du ser ud. Det er ikke rart (har faktisk ondt af dig)
    Men jeg er sikker på du nyder isene.

    Håber dog snart det forsvinder.

    Mor

    SvarSlet
  2. Lyder lækker med rasberry cheesecake - og vær nu lidt god ved den søde mand! Så kan han jo smile skævt til tank-manden næste gang ;O)
    hæ hæ
    Kh Mie

    SvarSlet
  3. AAAV for h.... - er selv stormester i forkølelsessår, men ikke på tungen, endnu... Håber det snart får ende!

    SvarSlet