mandag den 29. november 2010

Stræknylon og plateau

Jeg må indrømme at jeg er lidt at en ABBA-maniac.

Jeg har set Mamma Mia-filmen utallige gange og musicalen på engelsk og nu også på dansk. Var lidt spændt på, hvordan den ville være med danske tekster, men det var faktisk okay. Anne Linnets oversættelser, er i hvert fald markant bedre end oversættelserne i filmen. Vi nød forestillingen og gik derfra med lyst til fest og dans - som altid når man ser den forrygende afslutning på musicalen.

Bedst af det hele var dog, at Silas Holst var med i opsættelsen i Tivoli. Hvis ikke det var fordi, at både han og jeg er til mænd, ville jeg have gjort en ihærdig indsats for, at han skulle få øje på mig nede på række 26. Han er så charmerende og en fantastisk dansker. Både min søster og jeg ikke havde øje for andet, når han var på scenen :o!  Måske man skulle melde sig til "De fede trin" og håbe på, at han var med som danselærer? For hold da helt k..., hvor ville jeg gerne have en svingom eller 900 med ham!


Apropos ABBA-mania, så drømmer jeg om at komme til en fest med ABBA som tema. Jeg ville elske at iklæde mig en heldragt i stræk-nylon og plateaustøvler! Kan du se det for dig??
Sig endelig til hvis du skal til sådan en fest og mangler godt selskab - så kommer jeg!!


11 kommentarer:

  1. Husk at smide billeder på bloggen af dig i tyrkis heldragt i lycra...
    Kh Mie

    SvarSlet
  2. Tror du Silas Holst kan danse Halifax-dans??? Det er DU jo god til :-)
    Knus Dorte

    SvarSlet
  3. Ærgerligt man ikke kan indsætte billeder i kommentarboksen, for jeg er foreviget til netop sådan en fest i selvsyet tøj ;-)
    Det er vist noget man kan prøve en gang i sit liv!!!!

    Og jo - ham der hr. Holst er da pivfræk!

    SvarSlet
  4. Tantekrea - det vil jeg se, før jeg tror på det ;-))))

    SvarSlet
  5. Ha! Udfordrer du mig???
    For jeg er absolut ikke bange anlagt!

    SvarSlet
  6. Ok, handsken er samlet op og billede sendt til dig. Måske det kan lukke munden på dig ;-)

    SvarSlet
  7. Øhhhh - jeg vil også se billede :-)
    Og selvfølgelig i selvsyet outfit, det er da vildt sejt!
    Kh Mie

    SvarSlet
  8. Ok - sådan overtog den ene tante lige den anden tantes blog ;-)))
    Nuvel - nu er det ude i den virkelige verden, så du får også lov at se det, Mie ;-)

    SvarSlet
  9. Du er velkommen til at "overtage" til enhver tid Tantekrea :-))

    SvarSlet