onsdag den 31. marts 2010

I'm back

Toptunet med nyt hår, nyt tøj, nye sko, nye solbriller, ny taske og nyt make up! Lækker, lækker men stadig tæt på fed og fyrre ;-)  

London var skøn som altid. Jeg er vild med mangfoldigheden, der findes overalt! Vi har været der flere gange før, så vi tillod denne gang tiden at blive brugt for ren selvforkælelse i form af shopping, caféer og gåture i det dejlige forårsvejr. Jeg har mange skønne billeder for mit indre øje - og de må desværre forblive der, for kameraet  lå  herhjemme.

Turen har været god for sjælen. Jeg trængte i den grad til lidt luft og det har jeg fået. Alle bekymringer har jeg efterladt hjemme og det har været godt. Vel hjemme igen kan jeg dog også mærke utålmodigheden stikke sit grimme ansigt frem igen. De sidste 3 uger har jeg formået at have den på stand by, men nu kniber det lidt igen.

Vi afventer stadig svar på, om vi kan flytte region. Vi rykkede for svar for 8 dage siden, men har stadig intet hørt. Jeg ikke på noget tidspunkt haft en god mavefornemmelse overfor den region vi ligger i - hvorfor ved jeg ikke. Har selvfølgelig forsøgt at negligere den, men det er ikke helt lykkedes... Der er bare noget, der ikke er som det skal være...

Når vi når hen efter påske, tager vi fat i AC igen. Der skal ske noget nu - vi har ikke råd til at blive ved med at vente, hvis vi skal undgå en helt ny godkendelse. Gemalen min  har "beordret" skruetvingerne frem, så må vi se om det hjælper ;-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar