tirsdag den 23. marts 2010

Jeg er fææærdiiiiiiiiiiiiiiiig!

Og har stort set været det i et par uger. Der havde dog sneget sig en lille fejl ind, som jeg ikke kunne gennemskue, hvordan skulle rettes så jeg blev hysterisk  træt af det og lagde det væk!
Men nu er tæppet færdig incl. ét stks fejl - jeg giver en slusevaffel til den der finder den!

Jeg er glad - meget glad - for tæppet, og glæder mig til at få det i anvendelse. Endnu en gang tak May-Britt!
Hvis jeg kunne ville jeg straks gå i gang med et kæmpestort et til sofaen! (Og NEJ det var IKKE en opfordring til at sende lapper! )

5 kommentarer:

  1. Det er bare så flot. Håber det snart skal bruges. :-*

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare flot!! Krydser fingre for at det snart kommer i brug!

    SvarSlet
  3. Glæder mig til slusevaffel ;-)))

    Yderste række til højre, nr. 3 fra oven. Kun hæftet med en tentakel til 2. række til højre, nr. 3 fra oven - men ikke tydeligt, hvis ikke det er fagfolk!!

    Hvor er det bare flot.
    Nu kan den der lille Colombia-trold altså godt vise sit ansigt.
    Super godt arbejde!

    SvarSlet
  4. Jeg er også med på en slusevaffel :D
    Ville have skrevet det samme som May-Britt men kunne ikke få mig til det.

    Men hvor er det flot flot flot.

    Kh Laila

    SvarSlet
  5. Ja, ja Laila - det kan du jo sagtens sige nu ;-) Men tak fordi I fortalte mig, hvor jeg har lavet den fejl, der gør at der er en fejl et andet sted ;-))Bliver sgu nok aldrig den store strikke/hæklehaj!!!

    May-Britt du skal få den største slusevaffel ved først kommende lejlighed :-))

    SvarSlet