mandag den 15. februar 2010

Der kom et brev

Jeg modtog idag et anonymt brev indeholdende nedenstående:
 
  
  
Jeg har en klar idé om hvem dette storhjertede menneske i København er, der midt i sit eget hektiske venteliv finder overskud til at glæde lille mig. Tårerne har stået højt i øjnene her til aften, og jeg er dybt taknemmelig for gaven, der skal ende med at blive til det tæppe, jeg ikke selv har formået at lave.

Jeg går ydmygt til opgaven og vil gøre mit ypperste for at nå det tilsigtede resultat.


TUSIND TAK! DET BETYDER MERE END DU ANER!!

4 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig - sikke et flot tæppe det bliver!!! Og du må hellere skynde dig at blive færdig - du kan jo ikke få bif, før tæppet er klart!!!
    Kh Mie

    SvarSlet
  2. Fantastisk at der findes sådan nogle mennesker. Kan godt forstå at du blev rørt Heidi:-*

    SvarSlet
  3. Smukt - både tæppet og ventefællens gestus. mh Vivian

    SvarSlet
  4. Sikke en smuk gestus fra et fantastisk menneske

    SvarSlet