fredag den 12. februar 2010

Øverst på skamlen

Det er sgu ikke mange gange i mit liv, at jeg er blevet nummer 1! Altså jeg var ret god til diktat og færdighedsregning, men derudover har jeg ikke været sådan helt til tops.
Det er jeg nu! Står aller øverst på skamlen - men kan alligevel ikke rigtig få armene i vejret. Guldmedaljen lader vente på sig. Den skal nok komme, men det er nu lidt kedeligt at stå øverst uden præmie.


Nogen skal jo være de sidste og det bliver altså os. Ud af en stor flok på 10-12 stykker, der var godkendt i maj 2006, er vi de eneste der ikke har fået barn. Grunden kender vi ikke - der er jo absolut ikke noget galt med os :-) Hvis man har brug for en plausibel årsag, kan det skyldes  at vi er de eneste der venter 3. barn - og i det lys er det vel fair nok.

Vi startede 10 - nu er der én tilbage, som de siger i div. realityprogrammer. Det plejer at betyde, at man vinder millionen! :-))

3 kommentarer:

  1. Hej Heidi og familie!

    Jeg håber virkelig, at I "vinder millionen" lige om lidt - og at det magiske opkald om endnu en guldklump snart må komme!

    I har da ventet alt for lang tid efterhånden.

    Mange tanker fra
    Berit (mor til Sofia og Frederik)

    SvarSlet
  2. Tillykke med førstepladsen - jeg håber, at du hurtigt viger pladsen for andre super-ventere!
    Og I er jo de sidste maj-folk, og der er kun en lækker kaffe-bønne tilbage - den bedste, den aller bedste - og det er jo til dig!!
    Jeg håber, at der ikke går for længe før I kan "indkassere" den skønneste gevinst man kan tænke sig.
    Knus Mie

    SvarSlet
  3. Ja, det er heller ikke et tillykke med 1. pladsen man har lyst til at give dig, men når det så er sagt, så er det jo lige om lidt og det er da den fedeste tanke.... Så tillykke med at det er snart :o)
    Knus herfra

    SvarSlet