onsdag den 2. november 2011

Verdensberømt!

Så er man sgu blevet verdensberømt! I hvert fald i blogland på Politikkens hjemmeside.

Det er sgu beærende, at blive nævnt i et indlæg sammen med Maren og Bitterfissen, om end skribenten på indlægget tager det lidt anstødeligt op, at man bruger spelt som et skældsord  og så ovenikøbet sammen med det kvindelige kønsorgan! Hvorfor ikke bruge det mandlige kønsorgan skriver hun? Så det vil jeg da selvfølgelig forsøge at gøre næste gang, der bliver behov for at skælde ud, selvom det faktisk ikke engang er i mit indlæg det bliver brugt!

Nu vil jeg gå i tænketank for at finde det rigtige ord.
Indtil videre summer jeg over "karrypik"og "flødenosser"... ;-))

Bare man da ikke mister jordforbindelsen :DDD
P.S.
Jeg kan godt lide både spelt, karry og fløde! ;-)

7 kommentarer:

  1. Tillykke med det fine selskab!

    Når det kommer til mænner og deres sager, bør ringlebær vist følge med.
    Du kan jo selv gætte, vad det er og hvor slige sataner befinder sig.

    Let's just say; det er IKKE rart i Los Familios at blive betegnet som et råddent ringlebær!

    KH

    SvarSlet
  2. He he... og så må det jo være mig, der er speltkussen -- altså hende, der bekender sig??? (fordi det er mit indlæg, du reagerer på: http://www.rhoei.dk/line/wordpress/?p=499) ;-)
    For sjovt!
    Kh

    SvarSlet
  3. Det må det Line - tænkte også at researchen ikke var alt for grundig ;-)

    SvarSlet
  4. Sådan Heidi :-)

    KH Anette

    SvarSlet
  5. Der er jo en grund til at jeg bliver hængende...
    Knus Mie

    SvarSlet
  6. Det er sgu da for sjovt :o))) Der er jo, som Mie skriver, en grund til vi er her og at din side er en af dem jeg besøger ligeså flittigt som bitterfissernes og den sjove Maren! Du har det nemlig også, selvironien og evnen til bare at være DIG. Dejligt.

    SvarSlet
  7. Tak for jeres søde kommentarer. :-)

    SvarSlet